Administratorzy
Zakładka ta pozwala na dodawanie i zarządzanie kontami użytkowników panelu CMS wraz z możliwością przypisania loginu, hasła oraz określenia do jakich zakładek będzie posiadał prawa dostępu.
Znajduje się ona w lewym menu, na ostatniej pozycji głównego menu po zalogowaniu do panelu.
Dodawanie i specyfikacja kont administracyjnych panelu
Wybieramy przycisk "Dodaj" i wypełnimy kolejno formularz:
- Login administratora (podajemy nazwę nowego administratora),
- Hasło administratora (podajemy hasło),
- Prawa dostępu (z listy opcji wybieramy prawa dostępu do administrowania naszą witryną dla nowego administratora).
Aby tego dokonać zaznaczamy odpowiednie checkboxy i opcjonalnie wybieramy konkretny element. W przypadku zakładki "Zawartość" mamy możliwość przypisania praw dostępu tylko do określonej części serwisu. Jeżeli nie zostanie wybrana żadna z opcji, użytkownik otrzyma nieograniczone prawa dostępu.
Zmiana hasła
Zmiana hasła użytkowników odbywa się poprzez wejście w edycję utworzonego konta i ponowne wypełnienie pola hasło lub skorzystanie z przycisku "Zmień hasło" tylko dla zalogowanego użytkownika.
W sytuacjach, gdy dostęp do panelu potrzebny jest kilku osobą / pracownikom firmy zalecamy utworzenie osobnych kont.
Aby wyeliminować problemy z wprowadzaniem loginów zalecamy stosowanie np. pełnego imiona i nazwiska pracownika - pisanego łącznie, beż użycia dużych liter oraz polskich znaków.